Το PHARMAREPORT® έχει στην "καρδιά" του τη μοναδική βάση δεδομένων των προϊόντων φαρμακείου DATABOX®, η οποία περιλαμβάνει κατηγοριοποίηση των προϊόντων σε τέσσερα επίπεδα και ανά μάρκα (brand).
Όταν ο χρήστης φαρμακοποιός ανεβάζει (κάνει upload) στο PHARMAREPORT®, τις κινήσεις, που αφορούν τις πωλήσεις του φαρμακείου του, τα προϊόντα που έχει πωλήσει κατατάσσονται αυτόματα στις αντίστοιχες κατηγορίες δίνοντας έτσι τη δυνατότητα δημιουργίας στατιστικών αναφορών και γραφημάτων.
Τίποτα περισσότερο από το computer του φαρμακείου του, με σύνδεση στο διαδίκτυο και με το εμπορικό πρόγραμμα που χρησιμοποιεί (προς το παρόν το PHARMAREPORT® συνεργάζεται με το FARMAKON).
Όχι, μπορείτε να βλέπετε τις πληροφορίες του PHARMAREPORT® από οποιονδήποτε υπολογιστή, laptop ή tablet, με τους κωδικούς εισόδου σας, αρκεί πρώτα να έχετε ανεβάσει τις κινήσεις του φαρμακείου σας.
Προς το παρόν το PHARMAREPORT® συνεργάζεται με το FARMAKON. Ελπίζουμε σύντομα να υπάρξει δυνατότητα συνεργασίας και με τα υπόλοιπα εμπορικά προγράμματα φαρμακείου.
Η ενημέρωση του PHARMAREPORT® αποτελεί στάδιο της διαδικασίας σύνδεσης με το εμπορικό πρόγραμμα.
Ακολουθείστε τις οδηγίες στην απάντηση της ερώτησης "Πως συνδέεται το PHARMAREPORT® με το εμπορικό πρόγραμμα του φαρμακείου μου;"
Θα πρέπει να καταγράφονται στο εμπορικό σας πρόγραμμα όλες οι κινήσεις αγορών και πωλήσεων, συμπεριλαμβανομένων των εκπτώσεων. Το PHARMAREPORT® αξιοποιεί ότι είναι καταχωρημένο στο εμπορικό πρόγραμμα.
Αν για παράδειγμα δεν έχουν καταχωρηθεί εκπτώσεις επί τιμολογίου των αγορών από έναν προμηθευτή, το μικτό κέρδος που θα δείχνει το PHARMAREPORT® δεν θα είναι το σωστό (θα είναι μικρότερο από το πραγματικό).
Όχι! Και σε αυτήν τη περίπτωση το PHARMAREPORT® θα σας προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες για τις πωλήσεις του φαρμακείου σας, σε τζίρο και τεμάχια, τα ποσοστά των πωλήσεων ανά κατηγορία, μάρκα η χρονική περίοδο, συγκρίσεις πωλήσεων κλπ.
Το μόνο που δεν θα μπορείτε να δείτε με ακρίβεια θα είναι το μικτό κέρδος των πωλήσεών σας.
Όχι, αρκεί να έχουν barcode. H γλώσσα επικοινωνίας, ανάμεσα στο πρόγραμμά σας και το PHARMAREPORT® είναι ο γραμμωτός κώδικας (barcode).
Όπως και να έχετε καταχωρημένα τα προϊόντα στο πρόγραμμά σας, το PHARMAREPORT® ® θα τα βρει με βάση αυτό.
Θα πρέπει να ζητηθεί από τους προμηθευτές αυτών των προϊόντων να δημιουργήσουν barcodes γι' αυτά. Αλλιώς δεν εμφανίζονται πουθενά.
Αν πρόκειται για προϊόντα που κυκλοφορούν στα φαρμακεία, αλλά για κάποιο λόγο δεν έχουν περιληφθεί στη βάση δεδομένων, θα εμφανιστούν στο PHARMAREPORT® σαν "αταξινόμητα παραφάρμακα".
Μπορείτε ωστόσο νε επικοινωνήσετε με την ομάδα του PHARMAREPORT®, για το ενδεχόμενο να περιληφθούν και αυτά τα είδη στο DATABOX®
Οι πληροφορίες του PHARMAREPORT® ® χρησιμεύουν για το management του φαρμακείου. Δ
εν μπορούν να αξιοποιηθούν από το λογιστήριο του φαρμακείου.
Τα παραδείγματα που παρατίθενται παρακάτω δεν εξαντλούν τις δυνατότητες του PHARMAREPORT®, απλώς δείχνουν μια βασική κατεύθυνση λειτουργίας. O φαρμακοποιός θα βρει πολλούς τρόπους για να απαντήσει στα ερωτήματά του.
Είναι μια διαδικτυακή εφαρμογή, που δημιουργεί αναφορές και οπτικά διαγράμματα για τις πωλήσεις του φαρμακείου, σε τζίρο, τεμάχια και μικτά κέρδη.
Με αυτόν τον τρόπο ο φαρμακοποιός αποκτά μια ολοκληρωμένη εικόνα του φαρμακείου του, ώστε να μπορεί να λαμβάνει αποφάσεις που αφορούν τη διοίκησή του.
Οι πληροφορίες του PHARMAREPORT® περιλαμβάνουν ότι αφορά τις πωλήσεις και το μικτό κέρδος του φαρμακείου, με κάθε δυνατή ανάλυση, κατηγοριοποίηση ή μορφή.
Για πρώτη φορά αναλύονται οι πωλήσεις τόσο των κατηγοριών των φαρμάκων όσο και των παραφαρμάκων.
Μικτό κέρδος είναι η διαφορά μεταξύ τζίρου και κόστους πωληθέντων. Στο PHARMAREPORT® ισχύει αυτό για κάθε κατηγορία ή μάρκα προϊόντων, η για κάθε χρονική περίοδο. Για να είναι σωστή το μικτό κέρδος, θα πρέπει ο φαρμακοποιός να καταχωρεί στο πρόγραμμά του τόσο τις εκπτώσεις που λαμβάνει από προμηθευτές, όσο και τις εκπτώσεις που πιθανά προσφέρει στους πελάτες του.
Προϋπόθεση για κάθε προγραμματισμό είναι η γνώση των πωλήσεων-κερδών του προηγούμενου χρόνο. Το PHARMAREPORT® ®δίνει αυτήν τη δυνατότητα και μάλιστα με ανάλυση σε χρονικές περιόδους και κατηγορίες προϊόντων.
Η δημιουργία των αναφορών αυτών από το PHARMAREPORT® ®δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας ρεαλιστικών σεναρίων του δικού σας φαρμακείου για το επόμενο έτος και αναλυτικού προγραμματισμού πωλήσεων και αγορών.
Αρχικά καταγράφονται οι πωλήσεις του προηγούμενου χρόνου κάθε κατηγορίας και των υποκατηγοριών της, από τις αναφορές "Κατηγορίες / Υποκατηγορίες: τζίρος και τμχ" & "Κατηγορίες / Υποκατηγορίες: τζίρος και Μ.Κ.".
Στη συνέχεια, με αυτά τα δεδομένα, δημιουργείται ένα σενάριο για τις πωλήσεις της κατηγορίας στο επόμενο έτος και υπολογίζονται οι αγορές που αντιστοιχούν σε αυτές τις πωλήσεις.
Αρχικά καταγράφονται οι πωλήσεις ανά μάρκα κάθε κατηγορίας από τις αναφορές "Κατηγορίες / Μάρκες: τζίρος και τμχ" & "Κατηγορίες / Μάρκες: τζίρος και Μ.Κ.".
Με τα δεδομένα αυτά, δημιουργείται μια πρόβλεψη πωλήσεων στο επόμενο έτος για κάθε μάρκα και υπολογίζονται οι αγορές που αντιστοιχούν σε αυτές τις πωλήσεις.
Καταγράφονται οι πωλήσεις της κατηγορίας αυτής για κάθε μήνα του προηγούμενου έτους (Γενικές αναφορές/Κατηγορία, πατώντας πάνω στη στήλη της κατηγορίας).
Στη συνέχεια δημιουργείται μια πρόβλεψη πωλήσεων για το επόμενο έτος και με βάση αυτή καθορίζονται οι στόχοι πωλήσεων.
Μπορώ να δω τις πωλήσεις κάθε κατηγορίας ανά μήνα από "Γενικές αναφορές/Κατηγορία", πατώντας πάνω στη στήλη της κατηγορίας.
Ωστόσο, μπορώ να βρω και άλλες χρήσιμες πληροφορίες και από άλλα γραφήματα, στα menu "Κατηγορίες" και "Συγκρίσεις".
Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες βρίσκονται στο menu "Κατηγορίες", όπου μπορώ να δω αναλυτικά τις πωλήσεις του προηγούμενου έτους, συνολικά, ανά μήνα και ανά μάρκα.
Επί πλέον, στο menu "Συγκρίσεις-Όλες οι επιλογές" μπορώ να βρω χρήσιμες συγκρίσεις πωλήσεων ανά μάρκα.
Στο menu "Συγκρίσεις-Όλες οι επιλογές" μπορώ να βρω τις πληροφορίες πωλήσεων κάθε υποκατηγορίας ανά μάρκα (brand) και να τις συγκρίνω μεταξύ τους.
Στο menu "Κατηγορίες- Αξιολόγηση υποκατηγοριών" εμφανίζονται τόσο το μέσο μικτό κέρδος κάθε κατηγορίας, όσο και η απόκλιση, θετική η αρνητική, του μικτού κέρδους κάθε υποκατηγορίας.
Στο menu "Φάρμακα-Top50 δραστικές" εμφανίζονται οι 50 δραστικές ουσίες με τις μεγαλύτερες πωλήσεις.
Πατώντας πάνω σε κάθε δραστική, εμφανίζεται Ανάλυση Πωλήσεων της δραστικής, με όλα τα φάρμακα που την περιέχουν.
Το μέσο ποσοστό κέρδους μου από τα φάρμακα εμφανίζεται στο menu "Φάρμακα-Ποσοστό κέρδους".
Επί πλέον εμφανίζεται η κατανομή των πωλήσεων των φαρμάκων ανά διαφορετικό ποσοστό κέρδους.
Δεν υπάρχει καμία περίπτωση, ούτε να δει τα δεδομένα φαρμακεία κάποιος τρίτος, ούτε να τα χρησιμοποιήσει.
Η εφαρμογή προστατεύεται από τα πλέον σύγχρονα και αυστηρά συστήματα ασφαλείας. Επί πλέον, με την εγγραφή κάθε χρήστη, η NOUFIO δεσμεύεται εγγράφω, μέσω των "Όρων Χρήσης" του PHARMAREPORT®, ότι:
Μετά τη λήξη της συνδρομής, αν δεν υπάρξει ανανέωσή της, διακόπτεται η δυνατότητα εισόδου στην εφαρμογή.
Τα δεδομένα του φαρμακείου παραμένουν ενεργά για διάστημα ενός μήνα, για το ενδεχόμενο μη ανανέωσης της συνδρομής εκ παραδρομής. Στη συνέχεια διαγράφονται.
Ναι. Ωστόσο θα πρέπει να ανεβάσω ξανά τα δεδομένα του φαρμακείου μου.
Ναι. Αρκεί να επιλεγεί σαν πακέτο συνδρομής το "Premium", οπότε προσφέρεται η δυνατότητα χρήσης για μέχρι τρία φαρμακεία.
Εάν απαιτηθεί η χρήση για περισσότερα των τριών φαρμακεία (δίκτυα φαρμακείων) παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα του PHARMAREPORT® ®
Στείλτε μας την ερώτησή σας, συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα. Θα προσπαθήσουμε να σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό!